Lista cursurilor din categoria Microsoft Office:

Excel 2010 – Începători

  • Introducere în Excel 2010
  • Aplicarea formatării de bază a datelor în Excel 2010
  • Deplasarea şi navigarea în Excel 2010
  • Mutarea datelor şi modificarea foilor de lucru în Excel 2010
  • Salvarea, trimiterea şi tipărirea registrelor de lucru Excel 2010
  • Utilizarea formatării condiţionate, tabelelor şi diagramelor de tip sparkline în Excel 2010
  • Revizuirea şi protejarea conţinutului în Excel 2010
  • Utilizarea formulelor de bază în Excel 2010
  • Utilizarea funcţiilor de bază împreună cu Excel 2010
  • Inserarea diagramelor de bază în Excel 2010
  • Adăugarea de elemente vizuale, teme şi stiluri la registrele de lucru Excel 2010

Excel 2010 – Avansați

  • Particularizarea elementelor vizuale în Excel 2010
  • Setările registrelor de lucru, formatarea condiționată și formatele numerelor în Excel 2010
  • Organizarea datelor și obiectelor în Excel 2010
  • Verificarea datelor și formulelor Excel 2010
  • Automatizarea sarcinilor Excel 2010 utilizând macrocomenzi
  • Analizarea datelor cu ajutorul analizei de tip ce ar fi dacă în Excel 2010
  • Caracteristicile PivotTables și PivotChart în Excel 2010
  • Filtre PivotTable, Calcule și PowerPivot

Excel 2010 – Experti

  • Partajarea registrelor de lucru Excel 2010 online si intr-o retea;
  • Utilizarea Excel 2010 pentru colaborarea online si cu alte aplicatii Office;
  • Utilizarea functiilor de cautare, referinta, matematica si text in Excel 2010;
  • Manipularea formulelor si utilizarea formularelor in Excel 2010;
  • Utilizarea conexiunilor de date Excel – interogarea web, XML si bazele de date

Outlook 2010 – Începători

  • Introducere în Outlook 2010
  • Gestionarea conversațiilor și organizarea mesajelor E-mail în Outlook 2010
  • Gestionarea anexelor, elementelor grafice, semnăturilor și răspunsurilor automate în Outlook 2010
  • Utilizarea calendarului pentru rezervări, evenimente și întâlniri în Outlook 2010
  • Gestionarea întâlnirilor și particularizarea calendarului în Outlook 2010
  • Conectorul social și mesageria Outlook 2010
  • Utilizarea contactelor în Outlook 2010
  • Utilizarea sarcinilor, notelor și caracteristicilor de jurnal în Outlook 2010

Outlook 2010 – Avansați

  • Formatarea mesajelor E-mail și configurarea opțiunilor mesajelor în Outlook 2010
  • Particularizarea Outlook 2010 și gestionarea conturilor
  • Gestionarea mesajelor E-mail cu reguli, răspunsuri automate și alerte în Outlook 2010
  • Utilizarea fișierelor și dosarelor și utilizarea caracteristicii de căutare și fluxurilor RSS în Outlook 2010
  • Fișierele de date, arhivarea și grupurile de trimitere/primire în Outlook 2010
  • Implementarea securității cu Outlook 2010
  • Accesarea Exchange la distanță și utilizarea formularelor în Outlook 2010

Word 2010 – Începători

  • Introducere în Word 2010
  • Formatarea și utilizarea textului în Word 2010
  • Organizarea și aranjarea textului în Word 2010
  • Deplasarea în Word 2010
  • Structurarea documentelor Word 2010
  • Revizuirea documentelor în Word 2010
  • Salvarea, partajarea și tipărirea în Word 2010
  • Particularizarea comportamentului și aspectului Word 2010
  • Desenarea și inserarea elementelor grafice în Word 2010

Word 2010 – Avansați

  • Utilizarea temelor, fundalurilor, inscripționărilor și pieselor rapide în Word 2010
  • Adăugarea cuprinsului, subsolurilor, hyperlinkurilor și marcajelor în documentele Word 2010
  • Formulare, câmpuri și îmbinarea corespondenței în Word 2010
  • Gestionarea, inspectarea și recuperarea documentelor Word 2010
  • Crearea și formatarea tabelelor în Word 2010
  • Manipularea tabelelor în Word 2010
  • Încorporarea diagramelor și tabelelor în Word 2010

Visio 2013 – Nivel începător

  • Visio 2013 – Explorarea interfeței
  • Visio 2013 – Crearea, salvarea și partajarea documentelor
  • Visio 2013 – Formatarea și structurarea unui document
  • Visio 2013 – Inserarea formelor și a imaginilor
  • Visio 2013 – Formatarea și organizarea formelor
  • Visio 2013 – Introducerea și formatarea textului

Visio 2013 – Nivel mediu

  • Visio 2013 – Adăugarea datelor la diagrame
  • Visio 2013 – Crearea graficelor și rapoartelor de date

Access 2016 – Nivel începător

  • Introducere în interfața Access 2016, Gestionarea bazelor de date și Tabele
  • Crearea de relații, interogări, formulare și rapoarte în Access 2016

Excel 2016 – Nivel începător

  • Noțiuni esențiale Microsoft Excel 2016 – Crearea, editarea și salvarea registrelor de lucru
  • Noțiuni esențiale Excel 2016 – Formatarea datelor
  • Noțiuni esențiale Excel 2016 – Strategii prezentare date
  • Noțiuni esențiale Excel 2016 – Formule și funcții
  • Noțiuni esențiale Excel 2016 – Diagrame, tabele și imagini

Excel 2016 – Nivel avansat

  • MS Excel 2016 nivel avansat – Aplicații și Analiză circumstanțială
  • MS Excel 2016 nivel avansat – Power Pivot, Formatare, Umplere și Formulare personalizate
  • MS Excel 2016 nivel avansat – Accesibilitate, Transformarea datelor și Erorile

Excel 2016 – Nivel mediu

  • Microsoft Office Excel 2016 Intermediar – Particularizarea vizualizărilor, stilurilor și șabloanelor
  • Microsoft Office Excel 2016 Intermediar – Crearea de efecte vizuale particularizate
  • Microsoft Office Excel 2016 Intermediar – Lucrul cu date
  • Microsoft Office Excel 2016 Intermediar – Macrocomenzi și Interogări avansate
  • Microsoft Office Excel 2016 Intermediar – PivotTables și Diagrame avansate
  • Microsoft Office Excel 2016 Intermediar – Partajare, Revizuire și Colaborare

Outlook 2016 – Nivel începător

  • Să ne familiarizăm cu Outlook 2016
  • Gestionarea conversațiilor și a e-mailurilor în Outlook 2016
  • Gestionarea fișierelor atașate și inserarea elementelor și semnăturilor în Outlook 2016
  • Organizarea contactelor în Outlook 2016
  • Folosirea calendarului pentru rezervări, evenimente și activități în Outlook 2016
  • Configurarea și gestionarea ședințelor și a notelor în Outlook 2016

Outlook 2016 – Nivel mediu

  • Formatarea e-mailurilor în Outlook 2016
  • Configurarea opțiunilor pentru mesaje în Outlook 2016
  • Personalizarea și administrarea aplicației Outlook 2016
  • Gestionarea automatizărilor, spațiul de stocare și curățenia în Outlook 2016
  • Gestionarea datelor de contact, a sarcinilor și a calendarului în Outlook 2016
  • Vizualizarea și configurarea opțiunilor Backstage Outlook 2016

Word 2016 – Nivel începător

  • Interfața și sarcinile de bază din Word 2016
  • Formatarea textului în Word 2016
  • Personalizarea opțiunilor și folosirea vizualizărilor documentelor în Word 2016
  • Crearea și formatarea tabelelor în Word 2016
  • Anteturi, note de subsol, numerotarea paginilor și configurațiile în Word 2016
  • Folosirea panoului de navigare și crearea listelor în Word 2016

Word 2016 – Nivel mediu

  • Utilizarea Ilustrațiilor, Stilurilor și Temelor în Word 2016
  • Proiectarea și Formatarea Ilustrațiilor în Word 2016
  • Particularizarea avansată a tabelelor în Word 2016
  • Mentenanța, Protejarea și Revizuirea Documentelor în Word 2016
  • Referințe, corectare ortografică și îmbinarea corespondenței în Word 2016
  • Partajare și Colaborare în Documente Word 2016

PowerPoint 2016 – cele mai bune practici

  • Proiectarea unor prezentări PowerPoint de efect
  • Folosirea coordonatorului de diapozitive pentru optimizarea impactului

PowerPoint 2016 – Nivel începător

  • Introducere în interfața programului PowerPoint 2016 și sarcini de bază
  • Modificarea și formatarea diapozitivelor în PowerPoint 2016
  • Formatarea casetelor de text și gestionarea conținutului grafic în PowerPoint 2016
  • Conținutul grafic, audio și video în PowerPoint 2016
  • Construirea și modificarea tabelelor și a diagramelor în PowerPoint 2016

PowerPoint 2016 – Nivel mediu

  • Cum să creați albume foto, secțiuni, tranziții și animații în PowerPoint 2016
  • Folosirea hiperlinkurilor, a acțiunilor și a comentariilor în PowerPoint 2016
  • Folosirea instrumentelor pentru o prezentare de diapozitive în PowerPoint 2016
  • Personalizarea opțiunilor de verificare și a celor implicite în PowerPoint 2016
  • Partajarea și protejarea prezentărilor în PowerPoint 2016
  • Exportarea prezentărilor și compresia fișierelor media în PowerPoint 2016

Project 2016 – Nivel începător

  • Noțiuni introductive despre Project 2016
  • Lucrul cu sarcini, relații, restricții și jaloane în Project 2016
  • Gestionarea resurselor și moduri de vizualizare în Project 2016
  • Urmărirea, gestionarea și distribuirea proiectelor în Project 2016

OneNote 2016 – Nivel începător

  • Să ne familiarizăm cu Microsoft OneNote 2016
  • Cum lucrăm cu Microsoft OneNote 2016

SharePoint 2016

  • Navigarea, personalizarea, listele și galeriile în SharePoint 2016
  • Gestionarea galeriilor și listelor în SharePoint 2016
  • Seturile de documente, alertele, paginile de site și părțile web în SharePoint 2016
  • Rețele sociale și colaborarea în SharePoint 2016
  • Tag-urile, Notițele, site-urile tip Community și funcția Search în SharePoint 2016
  • Tipuri de conținut, Proceduri, Calendare și aplicații Office în SharePoint 2016

Visio 2016 – Nivel începător

  • Noțiuni introductive despre Visio 2016
  • Crearea și gestionarea diagramelor în Visio 2016
  • Crearea și îmbunătățirea diagramelor în Visio 2016
  • Colaborare, evaluare și salvare diagrame în Visio 2016

PowerPoint 2019 – Nivel începător

  • PowerPoint 2019 – Noțiuni de bază
  • PowerPoint 2019 – Crearea prezentărilor
  • PowerPoint 2019 – Salvarea prezentărilor
  • PowerPoint 2019 – Introducerea și manipularea textului
  • PowerPoint 2019 – Formatarea prezentărilor
  • PowerPoint 2019 – Îmbunătățirea modelelor de prezentare

PowerPoint 2019 – Nivel mediu

  • PowerPoint 2019 – Folosirea Multimedia în prezentări
  • PowerPoint 2019 – Adăugarea de date în prezentări
  • PowerPoint 2019 – Crearea de grafice și diagrame
  • PowerPoint 2019 – Organizarea activelor în prezentări
  • PowerPoint 2019 – Partajarea și colaborarea într-o prezentare
  • PowerPoint 2019 – Adăugarea de animații
  • PowerPoint 2019 – Pregătirea și livrarea diapozitivelor
  • PowerPoint 2019 – Configurarea PowerPoint
Ești interesat de cursurile din categoria Microsoft Office?