Lista cursurilor din categoria Microsoft Office:
Office 2010
Excel 2010 – Începători
- Introducere în Excel 2010
- Aplicarea formatării de bază a datelor în Excel 2010
- Deplasarea şi navigarea în Excel 2010
- Mutarea datelor şi modificarea foilor de lucru în Excel 2010
- Salvarea, trimiterea şi tipărirea registrelor de lucru Excel 2010
- Utilizarea formatării condiţionate, tabelelor şi diagramelor de tip sparkline în Excel 2010
- Revizuirea şi protejarea conţinutului în Excel 2010
- Utilizarea formulelor de bază în Excel 2010
- Utilizarea funcţiilor de bază împreună cu Excel 2010
- Inserarea diagramelor de bază în Excel 2010
- Adăugarea de elemente vizuale, teme şi stiluri la registrele de lucru Excel 2010
Excel 2010 – Avansați
- Particularizarea elementelor vizuale în Excel 2010
- Setările registrelor de lucru, formatarea condiționată și formatele numerelor în Excel 2010
- Organizarea datelor și obiectelor în Excel 2010
- Verificarea datelor și formulelor Excel 2010
- Automatizarea sarcinilor Excel 2010 utilizând macrocomenzi
- Analizarea datelor cu ajutorul analizei de tip ce ar fi dacă în Excel 2010
- Caracteristicile PivotTables și PivotChart în Excel 2010
- Filtre PivotTable, Calcule și PowerPivot
Excel 2010 – Experti
- Partajarea registrelor de lucru Excel 2010 online si intr-o retea;
- Utilizarea Excel 2010 pentru colaborarea online si cu alte aplicatii Office;
- Utilizarea functiilor de cautare, referinta, matematica si text in Excel 2010;
- Manipularea formulelor si utilizarea formularelor in Excel 2010;
- Utilizarea conexiunilor de date Excel – interogarea web, XML si bazele de date
Outlook 2010 – Începători
- Introducere în Outlook 2010
- Gestionarea conversațiilor și organizarea mesajelor E-mail în Outlook 2010
- Gestionarea anexelor, elementelor grafice, semnăturilor și răspunsurilor automate în Outlook 2010
- Utilizarea calendarului pentru rezervări, evenimente și întâlniri în Outlook 2010
- Gestionarea întâlnirilor și particularizarea calendarului în Outlook 2010
- Conectorul social și mesageria Outlook 2010
- Utilizarea contactelor în Outlook 2010
- Utilizarea sarcinilor, notelor și caracteristicilor de jurnal în Outlook 2010
Outlook 2010 – Avansați
- Formatarea mesajelor E-mail și configurarea opțiunilor mesajelor în Outlook 2010
- Particularizarea Outlook 2010 și gestionarea conturilor
- Gestionarea mesajelor E-mail cu reguli, răspunsuri automate și alerte în Outlook 2010
- Utilizarea fișierelor și dosarelor și utilizarea caracteristicii de căutare și fluxurilor RSS în Outlook 2010
- Fișierele de date, arhivarea și grupurile de trimitere/primire în Outlook 2010
- Implementarea securității cu Outlook 2010
- Accesarea Exchange la distanță și utilizarea formularelor în Outlook 2010
Word 2010 – Începători
- Introducere în Word 2010
- Formatarea și utilizarea textului în Word 2010
- Organizarea și aranjarea textului în Word 2010
- Deplasarea în Word 2010
- Structurarea documentelor Word 2010
- Revizuirea documentelor în Word 2010
- Salvarea, partajarea și tipărirea în Word 2010
- Particularizarea comportamentului și aspectului Word 2010
- Desenarea și inserarea elementelor grafice în Word 2010
Word 2010 – Avansați
- Utilizarea temelor, fundalurilor, inscripționărilor și pieselor rapide în Word 2010
- Adăugarea cuprinsului, subsolurilor, hyperlinkurilor și marcajelor în documentele Word 2010
- Formulare, câmpuri și îmbinarea corespondenței în Word 2010
- Gestionarea, inspectarea și recuperarea documentelor Word 2010
- Crearea și formatarea tabelelor în Word 2010
- Manipularea tabelelor în Word 2010
- Încorporarea diagramelor și tabelelor în Word 2010
Office 2013
Visio 2013 – Nivel începător
- Visio 2013 – Explorarea interfeței
- Visio 2013 – Crearea, salvarea și partajarea documentelor
- Visio 2013 – Formatarea și structurarea unui document
- Visio 2013 – Inserarea formelor și a imaginilor
- Visio 2013 – Formatarea și organizarea formelor
- Visio 2013 – Introducerea și formatarea textului
Visio 2013 – Nivel mediu
- Visio 2013 – Adăugarea datelor la diagrame
- Visio 2013 – Crearea graficelor și rapoartelor de date
Office 2016
Access 2016 – Nivel începător
- Introducere în interfața Access 2016, Gestionarea bazelor de date și Tabele
- Crearea de relații, interogări, formulare și rapoarte în Access 2016
Excel 2016 – Nivel începător
- Noțiuni esențiale Microsoft Excel 2016 – Crearea, editarea și salvarea registrelor de lucru
- Noțiuni esențiale Excel 2016 – Formatarea datelor
- Noțiuni esențiale Excel 2016 – Strategii prezentare date
- Noțiuni esențiale Excel 2016 – Formule și funcții
- Noțiuni esențiale Excel 2016 – Diagrame, tabele și imagini
Excel 2016 – Nivel avansat
- MS Excel 2016 nivel avansat – Aplicații și Analiză circumstanțială
- MS Excel 2016 nivel avansat – Power Pivot, Formatare, Umplere și Formulare personalizate
- MS Excel 2016 nivel avansat – Accesibilitate, Transformarea datelor și Erorile
Excel 2016 – Nivel mediu
- Microsoft Office Excel 2016 Intermediar – Particularizarea vizualizărilor, stilurilor și șabloanelor
- Microsoft Office Excel 2016 Intermediar – Crearea de efecte vizuale particularizate
- Microsoft Office Excel 2016 Intermediar – Lucrul cu date
- Microsoft Office Excel 2016 Intermediar – Macrocomenzi și Interogări avansate
- Microsoft Office Excel 2016 Intermediar – PivotTables și Diagrame avansate
- Microsoft Office Excel 2016 Intermediar – Partajare, Revizuire și Colaborare
Outlook 2016 – Nivel începător
- Să ne familiarizăm cu Outlook 2016
- Gestionarea conversațiilor și a e-mailurilor în Outlook 2016
- Gestionarea fișierelor atașate și inserarea elementelor și semnăturilor în Outlook 2016
- Organizarea contactelor în Outlook 2016
- Folosirea calendarului pentru rezervări, evenimente și activități în Outlook 2016
- Configurarea și gestionarea ședințelor și a notelor în Outlook 2016
Outlook 2016 – Nivel mediu
- Formatarea e-mailurilor în Outlook 2016
- Configurarea opțiunilor pentru mesaje în Outlook 2016
- Personalizarea și administrarea aplicației Outlook 2016
- Gestionarea automatizărilor, spațiul de stocare și curățenia în Outlook 2016
- Gestionarea datelor de contact, a sarcinilor și a calendarului în Outlook 2016
- Vizualizarea și configurarea opțiunilor Backstage Outlook 2016
Word 2016 – Nivel începător
- Interfața și sarcinile de bază din Word 2016
- Formatarea textului în Word 2016
- Personalizarea opțiunilor și folosirea vizualizărilor documentelor în Word 2016
- Crearea și formatarea tabelelor în Word 2016
- Anteturi, note de subsol, numerotarea paginilor și configurațiile în Word 2016
- Folosirea panoului de navigare și crearea listelor în Word 2016
Word 2016 – Nivel mediu
- Utilizarea Ilustrațiilor, Stilurilor și Temelor în Word 2016
- Proiectarea și Formatarea Ilustrațiilor în Word 2016
- Particularizarea avansată a tabelelor în Word 2016
- Mentenanța, Protejarea și Revizuirea Documentelor în Word 2016
- Referințe, corectare ortografică și îmbinarea corespondenței în Word 2016
- Partajare și Colaborare în Documente Word 2016
PowerPoint 2016 – cele mai bune practici
- Proiectarea unor prezentări PowerPoint de efect
- Folosirea coordonatorului de diapozitive pentru optimizarea impactului
PowerPoint 2016 – Nivel începător
- Introducere în interfața programului PowerPoint 2016 și sarcini de bază
- Modificarea și formatarea diapozitivelor în PowerPoint 2016
- Formatarea casetelor de text și gestionarea conținutului grafic în PowerPoint 2016
- Conținutul grafic, audio și video în PowerPoint 2016
- Construirea și modificarea tabelelor și a diagramelor în PowerPoint 2016
PowerPoint 2016 – Nivel mediu
- Cum să creați albume foto, secțiuni, tranziții și animații în PowerPoint 2016
- Folosirea hiperlinkurilor, a acțiunilor și a comentariilor în PowerPoint 2016
- Folosirea instrumentelor pentru o prezentare de diapozitive în PowerPoint 2016
- Personalizarea opțiunilor de verificare și a celor implicite în PowerPoint 2016
- Partajarea și protejarea prezentărilor în PowerPoint 2016
- Exportarea prezentărilor și compresia fișierelor media în PowerPoint 2016
Project 2016 – Nivel începător
- Noțiuni introductive despre Project 2016
- Lucrul cu sarcini, relații, restricții și jaloane în Project 2016
- Gestionarea resurselor și moduri de vizualizare în Project 2016
- Urmărirea, gestionarea și distribuirea proiectelor în Project 2016
OneNote 2016 – Nivel începător
- Să ne familiarizăm cu Microsoft OneNote 2016
- Cum lucrăm cu Microsoft OneNote 2016
SharePoint 2016
- Navigarea, personalizarea, listele și galeriile în SharePoint 2016
- Gestionarea galeriilor și listelor în SharePoint 2016
- Seturile de documente, alertele, paginile de site și părțile web în SharePoint 2016
- Rețele sociale și colaborarea în SharePoint 2016
- Tag-urile, Notițele, site-urile tip Community și funcția Search în SharePoint 2016
- Tipuri de conținut, Proceduri, Calendare și aplicații Office în SharePoint 2016
Visio 2016 – Nivel începător
- Noțiuni introductive despre Visio 2016
- Crearea și gestionarea diagramelor în Visio 2016
- Crearea și îmbunătățirea diagramelor în Visio 2016
- Colaborare, evaluare și salvare diagrame în Visio 2016
Office 2019
PowerPoint 2019 – Nivel începător
- PowerPoint 2019 – Noțiuni de bază
- PowerPoint 2019 – Crearea prezentărilor
- PowerPoint 2019 – Salvarea prezentărilor
- PowerPoint 2019 – Introducerea și manipularea textului
- PowerPoint 2019 – Formatarea prezentărilor
- PowerPoint 2019 – Îmbunătățirea modelelor de prezentare
PowerPoint 2019 – Nivel mediu
- PowerPoint 2019 – Folosirea Multimedia în prezentări
- PowerPoint 2019 – Adăugarea de date în prezentări
- PowerPoint 2019 – Crearea de grafice și diagrame
- PowerPoint 2019 – Organizarea activelor în prezentări
- PowerPoint 2019 – Partajarea și colaborarea într-o prezentare
- PowerPoint 2019 – Adăugarea de animații
- PowerPoint 2019 – Pregătirea și livrarea diapozitivelor
- PowerPoint 2019 – Configurarea PowerPoint